Kunnskapsbase
Tilbyr dere telefonsupport?
Skriv en ny kommentar Dag Frode Aasnes på 11 September 2013 09:48 AM

Vi selger tjenester av høy kvalitet til svært gunstige priser. Dette ville ikke vært mulig uten samtidig å holde et moderat kostnadsnivå på driften av firmaet.

Vi tilbyr telefon support, men vi fokusere på hurtig og effektiv support via fjernstyring / pr. epost henvendelser besvares som oftest innen få timer på virkedager, og gjerne også i helgene.

Det finnes en rekke praktiske fordeler ved å velge epost til supportmedium. Først og fremst er det en stor fordel å motta den aktuelle problemstillingen skriftlig. Dette sikrer kundebehandleren god oversikt over problemet.

Det er dessuten mulig for kundebehandleren å bruke mer tid på epost henvendelser enn det er på telefonhenvendelser, som igjen kan føre til en bedre løsning på problemet.

Noen spørsmål går ofte igjen, og vi har derfor ofte ferdige løsninger på problemet som raskt og greit kan formidles pr. epost. Å skrive til oss gir oss dessuten anledning til å behandle henvendelsene i tur og orden, og dermed sikre en rettferdig kundebehandling. Vi er imidlertid klar over at det finnes situasjoner der det vanskelig lar seg gjøre å løse problemet pr. epost. I slike tilfeller vil vi naturligvis være tilgjengelig pr. fjernstyring. Dette faktureres pr. påbegynt 30 minutt.

(1356 stemme(r))
Denne artikkelen var til hjelp
Denne artikkelen var ikke til hjelp

Help Desk Software by Kayako support.frontoffice.no/index.php?